joi, 9 septembrie 2010

Desene animate :)


Nu o sa uit niciodata desenele animate...Pot sa spun ca inca ma mai uit....pe YouTube :">
Cred ca sunt cele care mi'au facut copilaria mai frumoasa si cele care m'au facut sa am mai multa imaginatie...
 Poate vi se pare un subiect pueril dar sa stiti ca nu e asa...va inselati enorm...nici nu stiti cat de mult...Majoritatea va dati mari ca voi nu va mai uitati la asa ceva ca ati depasit varsta...dar oare..chiar e asa....oare asa sa fie? Mai mult ca sigur nu.
Hai sa amintim cateva desene care nu trebuiesc uitate si care imi pare foarte rau ca nu se mai difuzeaza...majoritatea....
a) Piratul Jack cel terimil- Deci e preferatul meu...mereu cand vreau sa ma inveselesc caut asa ceva pe YT :x
b)Povestiri din Cripta- Din nefericire nu se gaseste decat un episod :(
c) Viata cu Lui- Mda...ador aces desen...
d) Lumea lui Bobby-trebuie sa'i multumes lu' Kmy pentru ca mi'a adus aminte de acest desen
 e) Si nu in ultimul rand Zambetul lui Sharon...nu m'am mai uitat de ani buni dar nu pot sa nu mentionez acest desen :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu