duminică, 15 ianuarie 2012

Like a stone.

Un prim semestru care nu-l pot cataloga nici oribil nici superb. Am iubit, am pierdut, m-am distrat, am incheiat prietenii care pareau sa fie indestructibile, am plans, am ras, am cunoscut oameni noi si am legat alte prietenii.
Pot sa spun ca acest prim semestru de liceu m-a schimbat enorm. Mi-a oferit perspective noi si m-a maturizat, facandu-ma sa ma redescopar. Am gasit in launtrul meu o mica potrtiune pe care nici nu credeam ca o am, insa am reusit sa o inchid inainte ca situatia sa fie prea dramatica. Povestile de liceu se spune ca sunt cele mai memorabile, in aceasta prima perioada mi-am inceput propria poveste, iar acestei povesti tocmai i s-a incheiat primul capitol. Sunt nerabdatoare, insa cel mai important sunt speriata de ceea ce va urma. Mi-as dori sa pot sa dau timpul inapoi si sa-l opresc in momentele care m-au facut aproape sa plang de fericire, insa cum acest lucru nu se poate intampla o sa ma multumesc cu descoperirea altor momente care sa merite sa fie pastrate.
Si totusi, am un sentiment de regret si de dor. Imi e dor nebun de anii in care nu aveam nicio grija, cand obrajii mei nu cunosteau lacrimile si inima nu stia ce e aia "durerea".
Astfel s-a incheiat primul semestru de liceu si pot sa spun ca am trecut cu bine peste el cu toate ca am intampinat multe obstacole.
<3<3<3
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu