vineri, 24 iunie 2011

I'm back!

 I'm back because....nu aveam altceva mai bun de facut mai ales ca e vara. Nu va ganditi la cine stie ce articol pentru ca sincer nici nu stiu ce tema sa abordez. De cand nu am mai intrat sa va plictisesc chiar nu s-a intamplat cine stie ce. Am realizat un singur lucru: cei care tin la tine nu te abandoneaza in momentele grele.
... E o noapte asa frumoasa si linistita, ma face sa ma gandesc la mare, sa ma gandesc ca totul va fi bine ca voi supravietui in lumea asta oribila unde esti strivit daca nu esti in stare sa lupti. Marea spala toate grijile, te face sa visezi la chestii pe care stii ca nu le poti realiza. Ma simt atat de pura cand postez acest articol, parca ar fi primul de pana acu' , parca as incepe totu' de la zero si  pot creea altele care sa expuna gandurile si emotiile mele.
In intreaga casa e o atmosfera tampita, ma face sa vreau sa vad un film romantic la care sa bocesc, am chef de bocit, nu am mai facut asta de mult, avand in vedere ca singurul film la care am facut asa ceva este ^A walk to remember^ . Imi e lene sa respir, sa traiesc, sa ma ridic si sa simt mirosul aerului proaspat de la 12:30 dimineata.
Inchei acest articol printr-un simplu ^Pa^ insa promit ca o sa revin cu altul atunci cand o sa am ce povesti sau cand voi fi nervoasa. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu