sâmbătă, 1 octombrie 2011

Poveste.

"_Vreau sa vorbesc cu tine!
_Te ascult.
_Mi-a ajuns. Mi-a ajuns sa pun capul pe perna seara si sa ma gandesc:"Oare el ce o face? S-o fi culcat?". Mi-a ajuns sa ma trezesc in fiecare dimineata si primul lucru care imi vine in minte sa fie numele tau. Mi-a ajuns sa stau cu lacrimi in ochi si sa sper ca intr-o buna zi vom fi impreuna. Ti-am fost mereu alaturi, oricand ai avut nevoie de ceva eu te-am ajutat. Si cu ce m-am ales? Cu absolut nimic.Tu chiar nu intelegi ca te plac? Dar daca mai continui sa fi asa rece si indiferent cu mine dragostea pe care ti-o port se va transforma in ura. Asta vrei?
_Imi pare rau. Sincer iti spun. Te-am placut din prima clipa in care te-am vazut, insa mi-a fost prea frica sa ma indragostesc de tine. Am crezut ca voi ajunge sa sufar asa ca am ales sa renunt. Recunosc, sunt un las si imi pare sincer rau. Te-am avut dat ti-am dat drumul, mi s-a rupt sufletul dar am crezut ca e mai bine. Acum inima mea sangereaza, simt cum o sulita o sfasie.Te vreau din nou si iti promit ca de data asta nu o sa te dezamagesc, o sa stiu cum sa te pretuiesc. Sunt indragostit de tine: TE IUBESC!"


Asta e o simpla poveste care mai mult ca sigur se intampla in acest moment cuiva. Poate ca cei doi nu-si expun sentimentele cu voce tare dar mai mult ca sigur simt asta. E foarte greu sa spui cuiva "te iubesc"  pentru ca nu esti sigur ca e reciproc mai ales cand priactic nu exista o relatie, cand este doar in subconstientul fiecaruia. Mi-ar placea sa fie usor, sa spunem ce simtim, sa nu ne mai ascundem in fata unor masti de oameni reci si indiferenti, insa asta nu este asa de simplu, orgoliul personal este foarte greu de depasit.
Multa bafta in dragoste, cand nu o sa va asteptati atunci o sa va loveasca si o sa va faca sa va simtit uimitor, pentru ca dragostea nu aduce odata cu ea doar suferinta, aduce si acel sentiment fantastic, greu de uitat.


"...Te iubesc...!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu