miercuri, 26 ianuarie 2011

Nevroza


Nu mai suport! Vreau sa plec, sa nu mai vad pe nimeni, sa ma duc dracu' si sa nu-mi mai pese de nimic. De ce imi iese totul pe dos? Pentru un moment e perfect si apoi se ruineaza. De ce? Cum pot sa scap de toti?Cum? De ce oamenii minint atat de mult? De ce nu putem sa fim normali sa sa facem ceea ce simtim? De ce am atatia nervi? De ce nu iese totul cum am planuit? De ce mi-am pierdut atata timp? De ce? Cate intrebari si niciun raspuns....nu mai pot...nu mai suport...blogul este singurul"popa" la care ma pot spovedi[cu toate ca gandurile mele din acest moment vor mi citite de mai multi]. NU MAI POT! Sincer, nu stiu exact ce-mi provoaca aceasta stare, dar vreau sa fie cineva care sa-mi spuna" Hei, totul o sa fie bine, calmeaza-te!". S-au intamplat atatea lucruri in aceasta zi oribila, as face orice ca sa mi se indeplineasca o dorinta, o dorinta ascunsa care in momentul asta striga cu disperare ajutor, care imi devoreaza fiecare parde din corp. Doamne, ce am? Ce tot spun? Am inceput sa vorbesc fara sens, sa va stresez cu problemele mele. 
"Si plâng si eu si tremurând/Pe umeri pletele-i resfir.../Afara târgul sta pustiu, /Si ninge ca-ntr-un cimitir." Ce versuri frumose care oarecum ma linistesc. Cred ca pana sa vina cineva sa'mi spuna ca o sa fie "ok" o sa raman cu Bacovia si Aiden. Va multumesc pentru timpul acordat si scuzati-ma ca v-am plictisit cu "Nevroza" mea. Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu