miercuri, 1 septembrie 2010

Punct şi de la capăt .




Ăăă....de ce am ales niste oi pentru acest articol...? Inca nu stiu....asa mi'a venit... :)
Deci....de cate ori nu v-ati spus aceasta expresie din titlu? Sau o intrebare  si mai buna, de cate ori ati si pus in practica asa ceva? Well....eu cred ca de multe ori mi'am pus in gand asa ceva...dar nu stiu cat de bine mi'a reuzit....a cui e vina...logic a mea pentru ca nu am fost suficient de puternica sa spun: " Gata, mi'a ajuns". Insa cred ca sunt si situatii in care nu am mai putut si a iesit la suprafata "partea mea ascunsa"[daca o pot numi asa]. Dar cel mai frumos lucru care a venit cu aceasta "parte" a fost o satisfactie pe care nu o pot defini in cuvinte. Trebuie sa incercati ca sa vedeti cat de bine o sa va simtiti. Bafta! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu